Hoe verandert big data de rtv-industrie?

 

Content is overal. Lineair op het vertrouwde flatscreen, on demand op smartphone, tablet, laptop of gaming console. Het online gebruik levert een enorme stroom aan data op die de sector ingrijpend verandert. Mits handig gebruikt natuurlijk… Hoe gaan broadcasters daarmee om? Welke kansen en bedreigingen bieden big data? En welke invloed heeft dit op het vak van tv-makers? Om de onderste steen boven te krijgen, organiseert BM een ronde tafeldiscussie over data science, voorgezeten door Geert Meijer, partner bij 227 Datascientists, het dochterbedrijf van 227 Media en gespecialiseerd in dit onderwerp.

Met als deelnemers:
Jeroen Verkroost (Voormalig Chief Digital Officer bij de Persgroep, nu zelfstandig consultant)
Erik van Heeswijk (Journalist en voormalig Head of Digital VPRO. Nu CEO van start-up Clever Lions)
Geoffrey van Meer (Manager Consumer Intelligence bij RTL Nederland)

Lees hier het hele artikel

Dit artikel is verschenen in hèt Mediavakblad van Nederland Broadcast Magazine nr. 364.
Meer informatie of abonnee worden? Kijk op http://www.broadcastmagazine.nl.

Meer weten?

Wil je meer weten over datascience in de rtv-branche? Neem dan contact op met Geert Meijer (06-53832368) of Marc Teuwsen (0651615441).

227 MEDIA

Villa Anderstein
Andersteinweg 2
3953 BA Maarsbergen
0343-461255
info@227media.nl
routebeschrijving

OTYS Recruiting Technology © 227 Media | Sitemap